"Ρατσισμος ειναι,να εισαι στην σειρα του οαεδ και να περιμενεις 360 ευρω την ωρα,οταν ο μπροστινος σου αλλοδαπος θα παρει 580....
Ρατσισμος ειναι,να πληρωνεις 25 ευρω στα νοσοκομεια για εισαγωγη και 5 για εξεταση,ενω ο αλλοδαπος δωρεαν..
Ρατσισμος ειναι,να βαζει ο αλλοδαπος το παιδι του δωρεαν σε παιδικο σταθμο και το δικο σου να μην το δεχονται...
Ρατσισμος ειναι,να βγαζει ο αλλος 50 ευρω αφορολογητα στα φαναρια ημερησιως και εμενα να μου κραταει το 43% απο το 20αρικο...
Ρατσισμος ειναι,να κανεις συγκεντρωση για τον πεθαμενο πακιστανο λογω ιδεολογιας,την ωρα που οι συμπολιτες σου αυτοκτονουν..
Ρατσισμος ειναι,να αποκαλεις τον αλλον ρατσιστη και φασιστα,επειδη δεν μπορεσες ποτε να βρεις μια λεξη που να περιγραφει την αγαπη για την πατριδα που δεν ενιωσες ποτε..."
ΠΡΟΤΙΜΗΣΤΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ,
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΧΕΡΙΑ,
ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ.

ΜΗΝ ΔΙΝΕΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ !
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ !!

Τρίτη, 27 Απριλίου 2010

Ποιος κανονίζει το μέλλον της Κοιλάδας των Τεμπών ?


Το άνοιγμα της Κοιλάδας των Τεμπών το Σαββατοκύριακο, ο σκοπός και ο τρόπος, μου θύμισε ένα παλιό ιστορικό ερώτημα. «Ποιος επιτέλους κυβερνά αυτόν τον τόπο;» Ρωτάω λοιπόν κι εγώ με τη σειρά μου: ποιοι κανονίζουν το μέλλον της Κοιλάδας και προς όφελος ποιων; Το Σωματείο «ΔΡΥΑΣ» επανειλημμένα επισήμανε, ότι κυρίαρχος στόχος για την Κοιλάδα των Τεμπών πρέπει να είναι η βιωσιμότητα του τόπου και μετά την κατασκευή του νέου αυτοκινητοδρόμου και την αποπεράτωση των σηράγγων.
Στη γενική συνέλευση του Σωματείου («ΔΡΥΑΣ»), στις 21 Φεβρουαρίου 2010, τονίστηκε ιδιαίτερα και κοινοποιήθηκε στους αρμόδιους φορείς, ότι πρέπει να αποκατασταθεί η γεωλογική ισορροπία της Κοιλάδας, ώστε ο τόπος να επανέλθει στην προηγούμενη φυσιολογική του ζωή.
Τα όσα όμως διαδραματίζονται στην Κοιλάδα, με κάνουν να πιστεύω,ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται για το μέλλον και να αμφιβάλλω αν καταλαβαίνει κανείς ότι η βιωσιμότητα της περιοχής έχει σχέση με την επισκεψιμότητα,η οποία για να εξασφαλιστεί πρέπει να ξαναπιστέψει ο πολίτης ότι η κοιλάδα είναι ασφαλής. Θα αναφέρω μερικά πράγματα, όπως εγώ τα αντιλαμβάνομαι και θα προσπαθήσω να δώσω μια εξήγηση, με τη δική μου λογική,στην ερώτηση, γιατί δόθηκε μόνο το ένα ρεύμα σε εκ περιτροπής κυκλοφορία στα Τέμπη. Ως γνωστόν μετά από τις πιέσεις του κ. Μαγκριώτη στην «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», για να εξυπηρετήσει τους ποδοσφαιρόφιλους συμπατριώτες του, η εταιρία αποφασίζει να ανοίξει τον δρόμο. Όμως την τελευταία στιγμή ανακοινώνει στην Τροχαία, ότι θα ανοίξει μόνο τη μία λωρίδα κυκλοφορίας και πρέπει να κανονίσει για την εκ περιτροπής ρύθμιση. Για να δούμε επιτέλους ποιος κυβερνά αυτόν τον τόπο! Όσοι πέρασαν από τα Τέμπη είδαν ότι το μόνο εμπόδιο στη μία λωρίδα κυκλοφορίας ήταν ένα και μοναδικό μηχάνημα,που θα μπορούσε εύκολα να μεταφερθεί στο διπλανό πάρκινγκ. Η εταιρία μπορεί να επικαλεσθεί λόγους επικινδυνότητας. Ποιος μπορεί να τη διαψεύσει; Σε ό,τι αφορά στο μέλλον του δρόμου οι έως τώρα ανακοινώσεις της εταιρίας αλλά και του υπουργείου, λένε ότι καταβάλλονται προσπάθειες για την αποκατάσταση της βλάβης ώστε η διέλευση να είναι πιο ασφαλής από πριν, αν και κανείς δεν μπορεί να διαβεβαιώσει ότι δεν θα έχουμε νέες πτώσεις βράχων, λες και για άλλα σημεία του αυτοκινητοδρόμου μας το διαβεβαιώνουν. Δηλαδή έμμεσα μας λένε ότι η διέλευση δεν θα είναι ασφαλής και ότι ο καθένας θα περνά με δική του ευθύνη.
Με τον τρόπο αυτό μας στέλνουν στη νέα σήραγγα, που μπορεί να έχει πανάκριβα διόδια, αλλά θα είναι το μόνο ασφαλές πέρασμα των Τεμπών.
Για να καταλάβουμε επιτέλους προς τίνος όφελος γίνονται τα έργα, με τον τρόπο που γίνονται. Πάντως για να μην τους ξεφύγει κανείς κατασκεύασαν και τα διόδια του Πυργετού παράνομα στον παράπλευρο δρόμο, ο οποίος εξυπηρετεί τις παρόδιες ιδιοκτησίες, με την άδεια του πρώην υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κ. Σουφλιά, παρόλο που ο ίδιος ισχυρίζεται σε μετέπειτα δηλώσεις του ότι «για όσους δεν θέλουν να χρησιμοποιήσουν τους αυτοκινητόδρομους και να πληρώσουν διόδια, υπάρχουν και πρέπει να υπάρχουν εναλλακτικές διαδρομές. Πάντως είναι άλλο εναλλακτική διαδρομή και άλλο παράπλευρο δίκτυο η κατασκευή του οποίου είναι υποχρεωτική από τις συμβάσεις παραχώρησης για την εξυπηρέτηση των παρόδιων ιδιοκτησιών» (20-1-2010). Νομίζω ότι υπάρχει ακόμα καιρός η τοπική κοινωνία μαζί με τους φορείς που εμπλέκονται στην περιοχή να αντισταθούν οργανωμένα,γι’ αυτά που γίνονται στον τόπο μας,αλλά εξυπηρετούν συμφέροντα άλλων.
Related Posts with Thumbnails