"Ρατσισμος ειναι,να εισαι στην σειρα του οαεδ και να περιμενεις 360 ευρω την ωρα,οταν ο μπροστινος σου αλλοδαπος θα παρει 580....
Ρατσισμος ειναι,να πληρωνεις 25 ευρω στα νοσοκομεια για εισαγωγη και 5 για εξεταση,ενω ο αλλοδαπος δωρεαν..
Ρατσισμος ειναι,να βαζει ο αλλοδαπος το παιδι του δωρεαν σε παιδικο σταθμο και το δικο σου να μην το δεχονται...
Ρατσισμος ειναι,να βγαζει ο αλλος 50 ευρω αφορολογητα στα φαναρια ημερησιως και εμενα να μου κραταει το 43% απο το 20αρικο...
Ρατσισμος ειναι,να κανεις συγκεντρωση για τον πεθαμενο πακιστανο λογω ιδεολογιας,την ωρα που οι συμπολιτες σου αυτοκτονουν..
Ρατσισμος ειναι,να αποκαλεις τον αλλον ρατσιστη και φασιστα,επειδη δεν μπορεσες ποτε να βρεις μια λεξη που να περιγραφει την αγαπη για την πατριδα που δεν ενιωσες ποτε..."
ΠΡΟΤΙΜΗΣΤΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ,
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΧΕΡΙΑ,
ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ.

ΜΗΝ ΔΙΝΕΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ !
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ !!

Παρασκευή, 30 Ιουλίου 2010

Καλοκαιρινές διακοπές...Ποιοί μας κοροϊδεύουν ...

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ... ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ !

Βρισκόμαστε στα μέσα της καλοκαιρινής περιόδου. Το καλοκαίρι είναι η καλύτερη περίοδος του χρόνου καθώς συμπεριλαμβάνει άδεια, διακοπές, παραλίες, ταξίδια, ξεκούραση, χαλάρωση, διασκέδαση. Βέβαια είναι και περίοδος συγκέντρωσης δυνάμεων για την επόμενη ενεργό περίοδο που ακολουθεί. Ωστόσο, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί για να μείνουμε ευχαριστημένοι από τις καλοκαιρινές μας διακοπές και να πραγματοποιήσουμε τους παραπάνω στόχους, διότι υπάρχουν ορισμένοι επιτήδειοι οι οποίοι θα προσπαθήσουν να μας εκμεταλλευτούν, ιδιαίτερα στα τουριστικά νησιά. Όταν λοιπόν καθόμαστε ευδιάθετοι και ανέμελοι σ’ ένα δροσερό εστιατόριο για να γευματίσουμε, για να αποφύγουμε δυσάρεστες εκπλήξεις, σύμφωνα με την ένωση καταναλωτών (Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ.), η οποία φροντίζει για την ποιότητα ζωής, θα πρέπει να έχουμε υπόψη μας κάποια πράγματα:

Τιμοκατάλογοι
1. Να ζητάμε τον τιμοκατάλογο του μαγαζιού, που άλλωστε είναι υποχρεωμένοι να έχουν έναν ανά δύο τραπέζια.
2. Οι τιμές διαμορφώνονται ελεύθερα με βάση το νόμο του ελεύθερου ανταγωνισμού που λειτουργεί στην αγορά.
3. Οι τιμοκατάλογοι πρέπει να είναι γραμμένοι υποχρεωτικά στην
Ελληνική γλώσσα και προαιρετικά σε κάποια άλλη.
4. Ένας κατάλογος πρέπει υποχρεωτικά να είναι ανηρτημένος στην είσοδο του καταστήματος.
5. Στους καταλόγους πρέπει να γράφεται ο υπεύθυνος του καταστήματος, οι νόμιμες επιβαρύνσεις και η τελική τιμή του κάθε είδους.
6. Εάν υπάρχουν κατεψυγμένα ψάρια, κρέατα ή λαχανικά, πρέπει να αναγράφονται στον κατάλογο με την ένδειξη «κατεψυγμένο» ανεξαρτήτως αν είναι μαγειρεμένο ή όχι εκείνη τη μέρα, καθώς και «προμαγειρεμένο» ή «προτηγανισμένο» για φαγητό, όταν αυτούσιο ή το κυρίως μέρος του έχει παρασκευαστεί ή συντηρηθεί στην κατάψυξη πριν μαγειρευτεί τελικά και προσφερθεί στον πελάτη.
7. Πρέπει να αναγράφεται το είδος των ελαίων που χρησιμοποιείται σε ωμή μορφή στα προσφερόμενα φαγητά.

ΜΕΡΙΔΕΣ
1. Οι μερίδες δεν πρέπει να είναι λιποβαρείς, δηλ. να έχουν βάρος λιγότερο από αυτό που προβλέπει ο νόμος. Ενδεικτικά αναφέρουμε: κρέας 125 γραμ., ψάρια 125 γραμ., κιμάδες 110 γραμ., λαδερά 255 γραμ., μουσακάς - παστίτσιο 195 γραμ., ζυμαρικά - ρύζι 220 γραμ., σαλάτες αγγουροντομάτα γραμ. 190, σαλάτες ωμές γενικά γραμ. 145 τουλάχιστον, γεμιστά 225 γραμ., φέτα 65 γραμ., άλλα τυριά 55 γραμ., φρούτα: πεπόνι, καρπούζι 570 γραμ., σταφύλια 320 γραμ.
2. Τα ψητά και τα σουβλιστά, που πωλούνται και με το κιλό, ζυγίζονται μαγειρεμένα και το χαρτάκι με το βάρος συνοδεύει την πιατέλα.
3. Τα ψάρια που είναι πάνω από 230 γραμ. ζυγίζονται ωμά, παρουσία του πελάτη, και το χαρτάκι με το βάρος πηγαίνει στο τραπέζι μαζί με το ψάρι.

ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΠΟΤΑ
Δικαιούμαστε νερό της βρύσης. Αν θέλουμε εμφιαλωμένο, τότε ανοίγεται μπροστά μας, όπως και όλα τ’ άλλα ποτά: μπύρες, κρασί, αναψυκτικά.
Λογαριασμός
1. Πριν καθίσετε, αλλά και όταν καθίσετε, διαβάστε τον τιμοκατάλογο και αν κάτι δεν σας αρέσει από τις τιμές, το σέρβις ή... την καθαριότητα του χώρου, μπορείτε να σηκωθείτε και να φύγετε.
 2. Σύμφωνα με την νέα απόφαση του Υπ. Οικονομικών (ΠΟΛ 1081/12.06.2009) οι ιδιοκτήτες καταστημάτων που διαθέτουν στο κοινό οποιοδήποτε είδος τροφής ή ποτού (εστιατόρια, κέντρα διασκέδασης, ψητοπωλεία, καφετέριες, πιτσαρίες, μπαρ, κλπ) υποχρεούνται από 01.07.2009 να εκδίδουν αποδείξεις λιανικής πώλησης με κάθε σερβίρισμα. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η ρύθμιση κρίθηκε αναγκαία αφού αρκετοί ιδιοκτήτες τέτοιων καταστημάτων παρουσίαζαν ως νόμιμη απόδειξη τα δελτία παραγγελίας, με σκοπό την παραπλάνηση των καταναλωτών και τη φοροδιαφυγή. 
3. Να ελέγχετε πάντα τον λογαριασμό.
4. Ζητάτε νόμιμες αποδείξεις

Να θυμόμαστε ότι...

* Οι τιμές των διάφορων ειδών που θα παραγγείλουμε είναι οι τελικές, και δεν επιτρέπεται καμία προσαύξηση ούτε σ’ αυτές, ούτε στον τελικό λογαριασμό.

* Κάποιοι εστιάτορες «κοπανάνε» ορισμένες μερίδες, «ορντέβρ» κατά προτίμηση. Να μην παραγγείλουμε ό,τι μας φαίνεται ακριβό. Έτσι τους μαθαίνουμε να κοστολογούν σωστά.

* Καλύτερα στις μέρες μας να αποφεύγουμε τα κρεατικά και, περισσότερο, τους κιμάδες και τα κοκκινιστά. Προτιμήστε απλά φαγητά, χωρίς καρυκεύματα.

* Αν πάρουμε φρούτα για επιδόρπιο καλύτερα να προτιμήσουμε ακέραιες μερίδες τους, όχι φρουτοσαλάτα.

* Αν πάρουμε χύμα παγωτά, να έχουμε ελέγξει προηγουμένως το χώρο διατήρησής τους, που πρέπει να είναι καθαρός και φροντισμένος. Τα παγωτά εμπορίου πρέπει να διατηρούν αναλλοίωτο το αρχικό τους σχήμα και να μην έχουν ελαττωματική συσκευασία. Πρέπει να ελέγχουμε τις ενδείξεις πριν τα αγοράσουμε και να προσέχουμε για τη δημιουργία κρυστάλλων, είτε πάνω στο παγωτό είτε στα τοιχώματα του ψυγείου, καθώς αυτό είναι σημάδι ψύξης και απόψυξης.

* Προσοχή! Τα καταστήματα μαζικής εστίασης υποχρεούνται στην τήρηση «Δελτίου Παραπόνων» σε εμφανές σημείο στην έξοδο του καταστήματος εις τριπλούν, ώστε να συμπληρώνεται από τον καταναλωτή εφόσον έχει παράπονο και να αποστέλλεται στην αρμόδια Νομαρχιακή Υπηρεσία.
…Όταν πάλι επισκεπτόμαστε το κυλικείο ενός γηπέδου, νοσοκομείου, αρχαιολογικού χώρου, μιας πλαζ που ανήκει σε δήμο ή στο δημόσιο, του αεροδρομίου, πλοίου, ΚΤΕΛ, ΟΣΕ, ενός θεάτρου ή κινηματογράφου, θα πρέπει να γνωρίζουμε τα εξής:

* Πρέπει να υπάρχουν ανηρτημένοι τιμοκατάλογοι σε εμφανή σημεία στους οποίους θα αναγράφονται με ευκρίνεια όλα τα προς πώληση είδη και οι τιμές τους

* Ο καταναλωτής πρέπει να λαμβάνει απόδειξη ταμειακής μηχανής και να ελέγχει τις αναγραφόμενες τιμές με τις τιμές των τιμοκαταλόγων

* Προσοχή τα παρακάτω είδη είναι σε διατίμηση. Πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχουν στους ανωτέρω χώρους. Ο καταναλωτής να επιμένει να λαμβάνει τα προϊόντα αυτά στις τιμές της διατίμησης:
Εμφιαλωμένο νερό 500ml έως 0.50 ευρώ
Εμφιαλωμένο νερό 750ml έως 0.70 ευρώ
Τοστ με ζαμπόν + τυρί έως 1.80 ευρώ
Σάντουιτς με ζαμπόν + τυρί έως 1.70 ευρώ
Ελληνικός καφές (μονός) έως 1.60 ευρώ
Καφές φίλτρου γαλλικός (μονός) έως 1.60 ευρώ
Καφές εσπρέσσο (μονός) έως 1.70 ευρώ
Καφές στιγμιαίος(φραπέ μονός) έως 1.60 ευρώ
Τσάϊ σε ρόφημα έως 1.60 ευρώ

Οι παραπάνω τιμές είναι τελικές. Ισχύουν μόνο γι’ αυτούς που σερβίρονται όρθιοι στο κυλικείο και όχι για όσους κάθονται και δίνουν παραγγελία σε σερβιτόρο.
Η τιμή του καφέ δεν διαφέρει με την προσθήκη γάλα.

 Για οποιαδήποτε καταγγελία μπορείτε να απευθύνεστε:
 - στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, τηλ. 1520, φαξ 210-38 42 642, e-mail: info@efpolis.gr
 - στην Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ., τηλ. 210-330 44 44, φαξ 210-33 00 591, e-mail: info@ekpizo.gr.


Αυτά και καλή σας όρεξη!
Related Posts with Thumbnails